Autopůjčovna Kréta

Vyhledání vozu

Vůz si buď vyhledáte sami přes náš online vyhledávač, nebo nám své požadavky napište či zavolejte.

Naše tarify vždy zahrnují neomezené kilometry, havarijní pojištění s nulovou spoluúčastí (tzv. náhradu vzniklých výloh), pojištění proti krádeži vozu, povinné ručení, daně a let. poplatky!

Pronájem aut probíhá v cyklech 24 hodin. Nelze garantovat konkrétní značku či typ vozu, pouze kategorii, do které patří vždy více typů aut. Jednosměrné poplatky nejsou zahrnuty v zobrazené ceně.

Platba

Jakmile si z naší nabídky vyberete a odešlete svoji objednávku, budete kontaktování naším pracovníkem, který vám sdělí všechny další podrobnosti k vašemu pronájmu a bude vám vystavena elektronická faktura.

Rezervace

Jakmile bude faktura uhrazena, budeme vám vůz závazně rezervovat.

Převzetí vozu

Po provedení rezervace naším pracovníkem obdržíte voucher, který si vytisknete a vezmete s sebou. V autopůjčovně ho předložíte spolu s těmito doklady:

  • platný řidičský průkaz min. 1 rok starý (doporučujeme i mezinárodní) pas
  • embosovaná platební karta hlavního řidiče (musí být na jeho jméno) Visa, Mastercard či Amex (embosovaná karta má plasticky vystouplé číslice) na které musí být minimálně částka na pokrytí kauce. Elektronické karty ani hotovost nebývají akceptovány!

Na místě připlácíte už jen za doplňkové služby, které nelze předplatit a musí být hrazeny v místní měně přímo autopůjčovně (jednosměrná jízda, autosedačka apod.) Nenechte se pracovníky půjčovny přesvědčit, že si máte/musíte připlatit za dodatečné pojištění k vyjmutí spoluúčasti (tzv. SUPER CDW) – to už od nás máte vždy v ceně!

Nehoda a náhrada vzniklých výloh

Půjčovna si po nehodě stáhne z vaší karty částku odpovídající škodě na vozidle (v max. výši kauce). My vám tyto náklady po vašem návratu proplatíme na základě předložení následujících dokumentů:

  • policejní protokol v případě větších nehod s dalšími účastníky/odcizení (při menších nehodách, jako je např. uražené zrcátko, nemusí být)
  • smlouva o pronájmu vozu s autopůjčovnou
  • doklad o zaplacení (výpis z účtu či kopii účtenky)!

POZOR! Havarijní pojištění se nevztahuje na škody vzniklé nedodržením pojistných podmínek (dle smlouvy), jako je např. řízení osob neuvedených ve smlouvě, jízda mimo zpevněné vozovky (platí i pro terénní vozidla), řízení pod vlivem alkoholu či drog, škody na podvozku, olejové vaně a někdy i ztráta klíčků.

Reklamace

V případě reklamace je pro nás tedy stěžejní mít v rukou důkaz o tom, co bylo špatně, abychom po autopůjčovně mohli požadovat kompenzaci. Proto se prosím snažte vždy dovézt nějaký důkaz (fotografii, doklad o platbě, potvrzení od autopůjčovny atd.)

Potřebujete poradit?

Po-Ne 7-22 hod 226 000 622